1. Hogyan tudok külföldről rendelni?
A www.doranatura.hu weboldalon keresztül jelenleg az alábbi országokba szállítunk: Ausztria, Hollandia, Németország, Szlovákia, Románia.
Amennyiben más országba szeretnél rendelni, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (ugyfelszolgalat@doranatura.hu).
2. Lehet egészségpénztári számlára rendelni?
Igen, a babaápolási termékeink elszámolhatók egészségpénztári számlára. Rendelésnél a számlázási adatokhoz az egészségpénztár adatait kell kitölteni (név, cím, adószám), valamint a névnél fel kell tüntetni a kártyaszámot/tagi kódot. Utólag az ügyfélszolgálat tud segíteni a számla korrekciójában.
3. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Jelenleg a rendeléseket utánvéttel és bankkártyával lehet kiegyenlíteni a SimplePay alkalmazás segítségével.
4. Nem kaptam visszaigazoló emailt, mi a teendőm?
Lehetséges, hogy az email címet elírtad, ezért nem kaptad meg, vagy a SPAM mappába került, kérlek első körben azt is ellenőrizd. Sajnos így a szállítással kapcsolatos leveleket sem fogod megkapni, ezért kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készségesen segítenek mindenben.
5. Hol tudom az ajándékutalvány, vagy kuponkódot beváltani?
A pénztárnál a "kupon megadása" részhez kell beírni a kapott kódot, majd a "beváltás" gombra kattintani. Amennyiben nem sikerül beváltani vagy nem vonja le a kedvezményt, ügyfélszolgálatunk készségesen segít ennek megoldásában. Fontos: az ajándékutalvány kiküldésének feltétele a hírlevélre való feliratkozás.
6. Rossz terméket kaptam, mi a teendő?
Elnézést kérünk a hibáért. Kérlek vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, ahol azonnal orvosoljuk a problémát.
7. Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát kizárólag elektronikusan küldjük a rendelésnél megadott email címre. Papír alapon nem küldjük el, ezzel is kímélve a környezetet.
8. Sürgősen szükségem lenne a termékekre, hogyan juthatok hozzá leghamarabb?
Az Allee bevásárlóközpontban lévő üzletünkben beszerezhető minden termék, valamint a Boráros téri csomagponton az aznap 14 óráig leadott megrendelések átvehetők 16 órától. Amennyiben vidéki helyszínről lenne szó, abban az esetben a dm üzleteket tudjuk javasolni, hiszen országos szinten minden dm üzletben jelen vagyunk, szűkített kínálattal. Ezen felül a Wolt segítségével akár 30 perc alatt megkaphatod a termékeket (kiszállítási zónán belül), ehhez add le rendelésed a Wolt app-on keresztül.
9. Nem tudom melyik illatot válasszam, meg tudom szagolni valahol a termékeket?
Igen, az Allee bevásárlóközpontban lévő Dora Natura üzletben van erre lehetőség.
10. Kicsit más illata van a No.13 bőrbalzsamnak, miért lehet ez?
Gyártásonként tapasztalható egy minimális különbség abból adódóan, hogy natúrkozmetikumról van szó. Mivel nincs két egyforma növény, ezért színben és illatban egy minimális különbség tapasztalható, ez azonban a termék hatékonyságán nem változtat.
11. A popsikrémek esetében a flakon alján egy kis nyílás van - ez normális?
Abszolút. Az airless flakonoknak olyan a kialakítása, hogy belül egy zacskó/fólia van, amibe a termék kerül. Ahogyan pumpálod, ez a fólia elkezd összezsugorodni, hogy a terméket kiadja. Ezt segíti a flakon alján található rés, azonban szeretnélek megnyugtatni, hogy a külső környezet nem találkozik a krémmel. Az airless csomagolás nagy előnye, hogy sokkal higiénikusabb a használata, a tégelyes vagy tubusos krémekkel szemben, hiszen a terméket nem éri levegő és nem kell kézzel belenyúlni minden használatnál.