Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

1. Hogyan tudok külföldről rendelni?

A www.doranatura.hu weboldalon keresztül jelenleg az alábbi országokba szállítunk: Ausztria, Hollandia, Németország, Szlovákia, Románia.
Amennyiben más országba szeretnél rendelni, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (ugyfelszolgalat@doranatura.hu).

2. Lehet egészségpénztári számlára rendelni?

Igen, a babaápolási termékeink elszámolhatók egészségpénztári számlára. Rendelésnél a számlázási adatokhoz az egészségpénztár adatait kell kitölteni (név, cím, adószám), valamint a névnél fel kell tüntetni a kártyaszámot/tagi kódot. Utólag az ügyfélszolgálat tud segíteni a számla korrekciójában.

3. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg a rendeléseket utánvéttel és bankkártyával lehet kiegyenlíteni a SimplePay alkalmazás segítségével.

4. Nem kaptam visszaigazoló emailt, mi a teendőm?

Lehetséges, hogy az email címet elírtad, ezért nem kaptad meg, vagy a SPAM mappába került, kérlek első körben azt is ellenőrizd. Sajnos így a szállítással kapcsolatos leveleket sem fogod megkapni, ezért kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készségesen segítenek mindenben.

5. Hol tudom az ajándékutalvány, vagy kuponkódot beváltani?

A pénztárnál a "kupon megadása" részhez kell beírni a kapott kódot, majd a "beváltás" gombra kattintani. Amennyiben nem sikerül beváltani vagy nem vonja le a kedvezményt, ügyfélszolgálatunk készségesen segít ennek megoldásában. Fontos: az ajándékutalvány kiküldésének feltétele a hírlevélre való feliratkozás.

6. Rossz terméket kaptam, mi a teendő?

Elnézést kérünk a hibáért. Kérlek vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, ahol azonnal orvosoljuk a problémát.

7. Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát kizárólag elektronikusan küldjük a rendelésnél megadott email címre. Papír alapon nem küldjük el, ezzel is kímélve a környezetet.

8. Sürgősen szükségem lenne a termékekre, hogyan juthatok hozzá leghamarabb?

Az Allee bevásárlóközpontban lévő üzletünkben beszerezhető minden termék, valamint a Boráros téri csomagponton az aznap 14 óráig leadott megrendelések átvehetők 16 órától. Amennyiben vidéki helyszínről lenne szó, abban az esetben a dm üzleteket tudjuk javasolni, hiszen országos szinten minden dm üzletben jelen vagyunk, szűkített kínálattal. Ezen felül a Wolt segítségével akár 30 perc alatt megkaphatod a termékeket (kiszállítási zónán belül), ehhez add le rendelésed a Wolt app-on keresztül.

9. Nem tudom melyik illatot válasszam, meg tudom szagolni valahol a termékeket?

Igen, az Allee bevásárlóközpontban lévő Dora Natura üzletben van erre lehetőség.

10. Kicsit más illata van a No.13 bőrbalzsamnak, miért lehet ez?

Gyártásonként tapasztalható egy minimális különbség abból adódóan, hogy natúrkozmetikumról van szó. Mivel nincs két egyforma növény, ezért színben és illatban egy minimális különbség tapasztalható, ez azonban a termék hatékonyságán nem változtat.

11. A popsikrémek esetében a flakon alján egy kis nyílás van - ez normális?

Abszolút. Az airless flakonoknak olyan a kialakítása, hogy belül egy zacskó/fólia van, amibe a termék kerül. Ahogyan pumpálod, ez a fólia elkezd összezsugorodni, hogy a terméket kiadja. Ezt segíti a flakon alján található rés, azonban szeretnélek megnyugtatni, hogy a külső környezet nem találkozik a krémmel. Az airless csomagolás nagy előnye, hogy sokkal higiénikusabb a használata, a tégelyes vagy tubusos krémekkel szemben, hiszen a terméket nem éri levegő és nem kell kézzel belenyúlni minden használatnál.